کد خبر: 32
تعداد بازدید: 1261
تاریخ به روز رسانی: 1398/07/10 09:55
نام گروه خبر: خبر و اطلاعیه
اطلاعیه

قابل توجه متقاضیان گواهی الکترونیکی و امضای دیجیتال

متقاضیان محترم گواهی الکترونیکی جهت ثبت درخواست خود، لازم است به سامانه مدیریت درخواست های صدور گواهی الکترونیکی (رمیس) مراجعه نمایند.

متقاضیان محترم گواهی الکترونیکی، مطابق با قوانین و الزامات زیرساخت کلید عمومی کشور، جهت درخواست گواهی الکترونیکی از مرکز صدور گواهی میانی دولتی بازار سرمایه ایران، می بایست پس از تکمیل مدارک در سامانه مدیریت درخواست های صدور گواهی الکترونیکی (رَمیس) و تایید کارشناس دفتر ثبت نام و تعیین وقت، به صورت حضوری به یکی از دفاتر ثبت‌نام گواهی الکترونیکی و امضای دیجیتال مراجعه نمایند. برای آشنایی با نحوه کار در سامانه رَمیس، لازم است راهنمای سامانه را مطالعه فرمایید.

متقاضیان محترم توجه داشته باشند چنانچه فرم های درخواست به صورت دستی و خارج از سامانه رمیس تکمیل گردند و یا تعرفه های مربوطه به روشی غیر از درگاه پرداخت سامانه رمیس پرداخت گردد، صدور و تحویل توکن امکان پذیر نخواهد بود و دفاتر ثبت نام مسئولیتی در خصوص عدم صدور گواهی نخواهند داشت.