راهنمای درخواست صدور گواهی
راهنمای درخواست صدور گواهی الکترونیکی
متقاضیان محترم گواهی الکترونیکی، مطابق با قوانین و الزامات زیرساخت کلید عمومی کشور، جهت درخواست گواهی الکترونیکی از مرکز صدور گواهی الکترونیکی میانی دولتی بازار سرمایه ایران، می بایست پس از تکمیل مدارک در سامانه مدیریت درخواست های صدور گواهی الکترونیکی (رَمیس) و تایید کارشناس دفتر ثبت نام و تعیین وقت، به صورت حضوری به یکی از دفاتر ثبتنام گواهی الکترونیکی و امضای دیجیتال مراجعه نمایند. برای آشنایی با نحوه کار در سامانه رَمیس، لازم است راهنمای سامانه را مطالعه فرمایید.
خواهشمند است قبل از مراجعه به دفتر ثبتنام، به نکات زیر توجه نمایید:
- برای دریافت گواهی الکترونیکی و سخت افزار توکن، مراجعه حضوری شخصی که قرار است مالك گواهی شود یا وکیل قانونی وی، الزامی است. آن دسته از متقاضیانی که مایل به دریافت خدمات صدور گواهی الکترونیکی در محل سازمان خود می باشند، می توانند با انتخاب گزینه «خدمت در محل» در سامانه رَمیس و پرداخت هزینه «خدمت در محل»، از خدمات صدور گواهی الکترونیکی در محل استفاده نمایند.
- خواهشمند است قبل از مراجعه حضوری به دفاتر ثبتنام، با بررسی وضعیت درخواست خود در سامانه رَمیس از کامل بودن کلیه مدارک اطمینان حاصل کنید. کلیه مدارک مورد نیاز و فرمها در صفحه مربوط به هر دفتر ثبتنام و نیز در سامانه ذکر شده است.
- دفاتر ثبتنام همه روزه به غیر از روزهای تعطیل و پنجشنبه، از ساعت 9:00 لغایت 12:30 و از 13:30 لغایت 15:00 آماده ارائه خدمت به متقاضیان میباشند.
- قابل ذکر است دفاتر ثبتنام مرکز صدور گواهی الکترونیکی میانی دولتی بازار سرمایه ایران، تفاوتی با هم نداشته و رویه درخواست گواهی الکترونیکی میتواند به طور دلخواه (بر اساس مکان جغرافیایی مکان دفتر ثبتنام) در هر یک از دفاتر صورت گیرد.
- تذکر مهم: تمامی رویه های صدور و تمدید می بایست توسط یک دفتر ثبتنام انجام شود؛ به طور نمونه، نمیتوان فیشهای پرداختی را به نام یک دفتر واریز کرد ولی برای دریافت توکن و گواهی الکترونیکی به دفتر دیگری مراجعه نمود.
آدرس: تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی، خیابان صائب تبریزی غربی، پلاک 35
تلفن تماس : 41721000
آدرس: تهران، بزرگراه حقانی، نرسیده به چهارراه جهان کودک، نبش دیدار شمالی، پلاک 1، طبقه 5
تلفن تماس : 42150507